Assalamualaikum...haip...
sejuk betul pandang gambar kat atas ni kan..
btw. emmmmm... baru2 ni.. ckgu baru umum kan kedudukan dalam kelas..
alhamdulillah.. aku dapat no.1 dalam kelas.. wow..
what the >> hehehe
x caya kan.. aku pun x caya smpaikan aku pergi tandas g cuci muka aku hahaha
.. ingat kan mimpi... nyata rupanyaaa..
aku terus menyebut alhamdulillah..
kedudukan dalam tingkatan aku no. 78/370
hahaha kira pandai gakk kan.. hehehe
aku nak tinggi kan peratus aku lagi..
jujur aku cakap.. aku buat semua bukan untuk diri aku..
semua nyaaa untuk mak n abg aku..
aku x nak lagi melihat tangisan mereka...
tp aku nak tangisan kegembiraan mereka bila aku dapat result spm..
aku x mintak bnyak..
just target SpM:
BAHASA MALAY : A
BAHASA ING : B
SCIENCE : A
MATH : C (xleh p sngat math)
PAI : C
SEJ : A ( MY FAV SUBJEK)
PD : B
SENI : A
jujur aku merasakan takut..
apabila aku meletak kan harapan itu terlampau tinggi pada diri sendiri...
menitis air mata ini bila terbayang kan muka mak n abang tersayang...
banyak nyaa jasa mereka...
apa mampu aku untuk membalas kembali semua nyaaa...
aku hnya mmpu beri mereka hadiah yg kecil iaitu
sijil keputusan yg hnya di buat dari kertas...
apa itu cukup??
tidakk!! tidakk!! aku akn kejar air mata kegembiraan mereka...
aku sumpah!! aku sumpah!!
Ya Allah bimbing lah aku di medan perang ini...
kuat kan aku atas apa jua dugaan..
kuat kan aku sepeti air...
selembut2 air...
dapat melemaskan, menghanyut kan, meroboh kan...
aku mahu jugaaaaaa.....
wahai kegembiraan muncul...
muncul...agar aku rasa dan sedar akan kemunculan mu..
:')
_1067x800.jpg)
No comments:
Post a Comment