Friday, 19 April 2013

KeGiLaAaN MeLaNdA




Assalamualaikum... haii...
aceh aceh... terasa giat aktif pulak dalam bloging ni.. hahaha
selalunya aku jarang nak updates blog ni.. tapi kenapa entah hati ni terasa bagai nak berkata2..
jari terasa nak menari2.. eeehh!! rasanya jari ni selalu dah menari2 atas buku n qwerty phone..
hehehe kantoi2.. btw sambil updates.. secawan kopi ada dekat sblah..
hmm..kopi mmng fav aku.. tambah2 time stress.. mmng masyukk..

okey..9/ 04 ni dah mula exam.. aku x rasa cemas walau pun ulangkaji aku belum lengkap..
sbb aku rasa insyaALLAH sempat lengkap jika aku dah mula separuh2.. 
kali ni aku taged lebih baik dari hari tu..
cikgu dalam kelas sentiasa aim aku jaa..
sikit2 aku jadi sasaran..
aku pun heran..
aku bukan cerdik sngat.. bengap tu selalu...
hahaha

baru2 ni math!! ckgu bagi kami latihan sebnyak 15 soalan... 
alhamdulillah 10/15 yg best nya yg susah2 aku buat semua betul.. yg senang tu boleh pulak wrong..
ckgu ckp masih boleh naik lagi ni..
aku just cakap insyaALLAH jee..

mungkin doa mak juga yg bnyak tolong aku dalam medan perang yg akan aku aku tempuh ini.. 
bak kata perpatah "belakang parang lagi tajam jika diasah"
usaha tu pentingg.. sikit sebnyak msti boleh in otak pnyaa..


hmmmm.... malam ni start ulang kaji math..
esk siang bm..
hehehehe dah lah tu...
kekeringan idea dah....
aku cau dulu..

jom main skiping.. :)


No comments:

Post a Comment