Monday, 18 February 2013

So hApPy dAy...

NAK LOMPAT MACAM NI JUGAKK... HUREEEEE!!! :D *gigi rongak* 
just joke.

haii... assalamualaikum..
hehehe... hari aku happy sngat.. nk tahu knpa?? 
1. aku dapat pujian cikgu yg puji tau... hahaha
2. aku dah ambil tket balik semenanjung dah ..
tket aku 28/05/13 dari kuching ke peneng..
11/06/13 dari peneng ke kuching..
aku nk makan masakan mak aku... rindu nya masakan mak aku.. 
hnya allah yg tahu..hahaahahah..
aku nk peluk mak aku.. nk salam n cium tnggan abg aku... perrhh...
syg smpai mati laa dkt diorang.. aku redha dgn apa yg aku lalui..
aku tahu allah syg kn  hmba nya sbb itu ada musibah..
aku kena kuat.. sbb aku benteng.. mak n family aku berpaut pada aku.. 
rebah aku.. rebah lah family aku...
tp sekiranya aku rebah.. aku berjanji aku akn bangun semula...

aku belajar dari kesalahan...
walau pun x semua kesalahan itu aku jadikan teladan...

ya allah..
kau kuat kan aku untuk terus hidup..
temani aku sepanjang hdup..
tunjuk kan sinar syurga pada hmba2 mu yg menempuh dugaan..
 kuat kan ibu ku...
kuat kan abg ku...
kuat kan abah ku...

jauh kn kami dari seksaan api neraka mu.. dan azab kubur...

btw..
kwn2 yg support aku... hnya allah yg mmpu membalas budi dan ke ikhlasan kamu..
:)



No comments:

Post a Comment