Tuesday, 6 November 2012

sUaTu mAsA NaNtI! :)

satu hari nanti aku mahu bergambar dkt bunga ni..

aku nak ambil gambar bunga ni banyak2.. hahaha photographer
la kata kan..hehehe.. tunggu lah insya allah camera nikon akan ada pada aku juga..
hahahah.. dah p tgok dah semalam.. aduhh camera tu masuk sampai dalam mimpi aku..
cantik nyaa...26X zoom.. terbaik ahh... aku nk tgok sakura n tulip.. cantik nyaaa.. kan bagus kalau ada kawan yang minat sama.. boleh kita g sama2..hahah jalan2 sambil tgok permandangan saa.. wow..fantastik yo.. harap2 cita2 yang ku ingin kan ini dari darjah 4 akan tercapai satu hari nnti..
x lama dah nk tunggu.. yahooo!! buka studio plak... adoh..adoh.. best nya.. haiyaa.. jauh sampai trkeluar dari otak aku benda ni... best nyaaa... harap2 ia tercapai..

xkan pernah terpisah doa ku pada yang satu..
YA ALLAH... Beri aku kekuatan untuk semua ini..
tolong kabul kan doa ku..jika ada rezeki ku di langit tolong turun kan..
dan jIka ada rezeki ku di perut bumi mu.. tolong keluarkan...
AMIN!! :))


No comments:

Post a Comment