aku rindu waktu kecik2..yg aku pakai baju abah waktu tengok cerita dkt tv sama2..
kelakar waktu tu bila d'ingat kembali.. baju itu labuh sampai menutupi kaki ku..
dapat x aku ulang waktu tu lagi??..tolong lah walau pun dlm mimpi!!..tolong.. aku mahu melepas rindu pada abah lg!!.. walau pun dalam mimpi hnya untuk sekali
.. tahu kah kau wahai org yang bergelar abah pada aku.. x kn pernah ku lupa sampai mati!!
enna sayang abh sngat2.. walau pun perit segala yang enna lalui sekarang abah yg cipta..
walau pun sakit sekarang x kan dapat d'sembuh kembali.. tiada ubat sekali..
walau pun abh x rasa semua itu.. dan x pernah merasa kewujudan enna pada abh.. tapi..
perkara yng bergelar CINTA itu x dapat enna buang..kasih seorg ank pada abah x kan pernah pudar..
dan x kn pernah kurang sampai enna di telan bumi..:'(
No comments:
Post a Comment